Ja det var ju ett tag sen nu då!!!

SyskonenNu får det vara nog med att glömma bort att jag faktiskt har en blogg också att skriva om dagarna men det är jämt så mkt annat hela tiden facebook, städning,matlagning och lek me barn mm inte lätt att komma ihåg då inte...
Tack vare att min syster skrev blogg nu så kom jag på att skriva å.......
Idag var man ner på arbetsförmedlingen då och skulle skriva in sig och så typ direkt när jag kom innanför deras dörr så ville jag bara vända och gå ut igen direkt Elicia och Philip var nämligen me mig in och Elicia börja bli bråkig direkt när vi kom in slutade lyssna var på golv och i tak samtidigt i stort sett hahaha men ännu värre blev det när vi skulle in till tanten och prata då blev hon mer livlig så tillochmed tanten fick säga åt hon att lugna sig hahaha hur det kan vara alltså,ganska skönt för mig å slapp ju prata så mkt då...
Allt löste sig till slut ändå.
Efter vi varit på stan då gick vi upp till syrran Elisabeth för Isak fyllde 1 år idag lillkillen då vad tiden går fort alltså tycker inte det var länge sen han var bebis e
GRATTIS LILLE ISAK!!!!!!
Även inskolning hade jag i morse också me Philip det gick då bra det med i alla fall var där en timme ska dit imorgon också en timme....
Skulle ha sett deras gulliga matbord som dom hade me världens minsta gulliga stolar till som dom ska sitta vid och äta undrar verkligen om dom kommer sitta still där jag hahaha  gulligt var det då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0