Fredag!!

Sitter just nu i soffan och ser på nå skit på tv medans Richard är i Gävle på spelning!

Trökigt att sitta ensam ungarna sover Philip somna nyss vette sjutton vad det var me han ikväll vakna stup i kvarten...

Soligt och fint har vi haft hoppas vi får det imorgon å då ska jag och elisabeth och några till gå på skumparty på tranan kan bli  skoj det dyngsur blir man säkert hoppas inte men men trevligt blir det i alla fall en tjejkväll som vanligt...Blir lite grillad kyckling me strips och en majskolv först hoppas verkligen det blir fint så man kan sitta ute i solen och äta.

Nästa vecka fredag då ska jag och ungarna åka tåg till sthlm igen fy bubblan 2 tim och 50 min hur ska man lyckas få Elicia att sitta still då hmm blir till att köpa go saker att äta på det hahahahaha  brukar gå bra då..
På Mån då blir det grönalund då blir det åka av kan jag lova om det nu är fin väder så.

Nä nu blir det en rök och vänta på att gubben ringer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0