sön

jag hatar söndagar dom är så tråkiga och långsamma dagar.
Idag har det inte hänt mkt e har mest städat och tvättat.

Imorgon måndag blir det nog gå en sväng på stan och bara titta kul liv hahahaha
Kanske man går till nån lekpark också så Elicia får leka av sig spelar ingen roll om man är i lekparken hela dagen lr om hon varit på dagis en dag så är hon lika vild och 3 års trots har hon då verkligen känns som man inte orkar ibland allts iblnd får man bara gå iväg så får hon komma efter sen hon lugnat ner sig det blir bara värre och värre ett helt år ska man stå ut med det här inga öron har hon heller.....
Nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av lugnet och titta på galningarna i småstadsliv 2 hahahahahahaha

Kommentarer
Postat av: elisabeth

ja det tycker jag att vi gör mysigt att va ute o promenera =) // Elisabeth

2009-08-16 @ 22:06:49
URL: http://bethsandblom.blogg.se/
Postat av: elisabeth

ja det tycker jag att vi gör mysigt att va ute o promenera =) // Elisabeth

2009-08-16 @ 22:07:21
URL: http://elisabethsandblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0