regn dag!!

Idag har man inte kunnat vara ute e har regnat i stort sett hela dagen trist då..
Bakade bullar gjorde jag i alla fall. Gott..

Gjorde ren spisen utvändigt och invändigt så nu ser den helt ny ut är så härligt när det blir rent och snyggt..

I helgen kommer mormor och morfar upp det blir ju riktigt skoj det dricka lite vin och prata strunt då.

Har precis käkat en räkmacka jag nu så jag mår piss dåligt uch ska ta och se mig nån dålig film nu tänkte jag så god natt!!!

Läste i syrrans blogg om att man kan få en gratis fotobok på

http://www.fujidirekt.se/blogga/

Det är ju jätte mysigt med en fotobok på sina barn och familjen här kommer det en chans att göra en alldeles egen bok.
man kan ta dom finaste bilder man har och göra en hel bok om dom bästa minnerna man haft på  dom senaste 3 åren tex.
Det är även en jätte bra present till dina nära och kära som till julklapp tex.
du kan ta dina semester bilder och göra en bok om alla trevliga/minnesvärda stunder ni haft under er semester
så ta chansen och gå in på hemsidan du me och gör dinna minnen minnesvärda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0