Måndag

Ja då hade man glömt att skriva på ett tag igen då men ska sammanfatta mig lite kort :)

For till sthlm dårå och hoppade av i Flemingsberg och åker ut till mormor,morfar på kvällen så ska jag ha nått ur min väska som jag hade me mig men den var inte där va!!!!!!!!!!!!!!!!!  tänkte jag   så kom jag på fasen också den är ju kvar på tåget  vilket klant arsel alltså alla mina kläder och Elicias kläder var ju där så på lör då var det bara att traska in på hm och shoppa lite nya plagg som man kunde ha på sig tur det då i alla fall ringde typ varke dag till bagport och frågade om den hade kommit in men svaret har blivit nej nu i över en vecka,kan ta upp till 2 veckor sa dom kul utan kläder nä va!!!!
Det är bara att stå ut den dyker säkert upp sa dom....

Var nog inte meningen att jag skulle ut och resa inte för när vi åkte hem då glömde jag Philips skötväska hoss mormor å hahahahaha men som tur var så skulle mamma hem 2 dagar efter  så hon tog me den.....

Annars var det väldigt trevligt och skönt att vara nere i sthlm hoss dom tänkte fara ner nått snart igen faktiskt....

Igår sön var vi till Elisabeth för brorsan från Finland var här på besök en riktigt stilig karl det minsann bror Kari!!!
Var trevligt att träffas  fast det var lite kort stund tycker jag hans tjej var me också och mamma,Sandra,Micke och Ann-so,Emma var me riktigt nice faktiskt.
Får hoppas det inte dröjer så länge nu innan vi träffas nästa gång hade inte sett han nu på 3 år det är långt det.....

Nu på Lör bär det av upp till hudik ska ut och käka då och dricka lite för Sandra ( lillsyrran) fyller 18 tjoho då blir det party party!!!!!!!!!!!!

Nä nu får det va slut skrivet idag ska se nya Harry potter yeah!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0